Røntgenkonference sekretær, Radiologisk Afdeling, OUH
Jobindhold
Radiologisk Afdeling OUH søger en lægeskretær til fastansættelse snarest eller pr 1. december 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler løbende.
Du vil blive en del af et team på 7 konferencesekretærer, som arbejder tæt sammen med andre fag- og personalegrupper. Kendskab til anatomi og Cosmic vil være en fordel. På Radiologisk Afdeling har vi vores eget røntgeninformationssystem GE/RIS/PACS, som du vil få en grundig oplæring i.
Dine arbejdsopgaver vil være klargøring og præsentation til konferencer, andre administrative opgaver, samt telefonisk kontakt med andre afdelinger på OUH, praktiserende læger og andre sygehuse.
Stillingen er på 37 timer. Arbejdstiden ligger mandag-fredag mellem 06.30-14.00.
Kvalifikationer:
- Du er uddannet lægesekretær eller har anden relevant sundhedsuddannelse
- Du kan arbejde selvstændigt og bidrage positivt til et godt samarbejde i teamet
- Du "smiler" i telefonen
- Du har flair for IT
- Du er stabil, ansvars- og kvalitetsbevidst
- Du er åben og imødekommende og har situationsfornemmelse
- Du har lyst til læring og faglig udvikling
Vi tilbyder:
- Et spændende job i et travlt miljø
- En god introduktion og læring
- Dygtige og positive kolleger
- Tværfagligt samarbejde
Generelt om Radiologisk Afdeling
Vi er ca. 230 ansatte fordelt på læger, radiografer, lægesekretærer, røntgenmedhjælpere, systemadministratorer og stab.
Afdelingens aktivitetsniveau er højt. Vi foretager ca. 340.000 undersøgelser på årsbasis. Vi har et tæt samarbejde med såvel kirurgiske som medicinske specialafdelinger. Vores faglige niveau er højt, og afdelingen varetager de fleste højtspecialiserede funktioner.
LEAN-princippet er en fast del af vores arbejdsdag. Vi holder ugentlige målstyringsmøder med henblik på at optimere vores arbejdsgange.
Vi har fokus på arbejdsmiljøet, og alle har et ansvar for at bidrage til det åbne, ærlige og respektfulde samarbejde. Vores omgangstone er uhøjtidelig. Vi holder fælles julefrokost og sommerfest, og vi har tradition for at deltage i DHL-Stafetten.
Har du spørgsmål, eller vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende sekretær Gitte Mogensen på tlf. 65 41 18 63/ 23 23 27 28 eller gitte.mogensen@rsyd.dk
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
OUH Odense Universitetshospital, Odense - Adresse
Kløvervænget 47, Indgang 27, stuen, 5000 Odense C -
Kontaktperson
Gitte Mogensen - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-12-2019 - Regionens jobnr.
208938 - Quick-nr.
383045 - Indrykningsdato
14-10-2019 -
Ansøgningsfrist
30-10-2019 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×Andre job fra Region Syddanmark der minder om dette
-
Lægesekretær, Gastroenterologisk/Reumatologisk Ambulatorium – Medicinsk Afdeling, Vejle Sygehus – Sygehus Lillebælt.
Psykiatrien i Region Syddanmark, Vejle | Beriderbakken 4, 7100 Vejle
LægesekretærOpslået
03-04-2024Ansøgningsfrist
23-04-2024 -
Steno Diabetes Center Odense (SDCO) søger effektiv vagtplanlægger til ny central funktion
OUH Odense Universitetshospital, Odense | Indgang 112, 5. sal, Kløvervænget 10, 5000 Odense C
LægesekretærOpslået
19-04-2024Ansøgningsfrist
30-05-2024 -
Lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator til transplantations-sekretariatet, Nyremedicinsk Afd. Y, OUH
OUH Odense Universitetshospital, Odense | Kløvervænget 6, Indgang 93, 2. sal, 5000 Odense C
LægesekretærOpslået
03-04-2024Ansøgningsfrist
22-04-2024 -
Bookingsekretær til Kvindesygdomme og fødsler, Esbjerg Sygehus
Sydvestjysk Sygehus Esbjerg | Finsensgade 35, 6700 Esbjerg
LægesekretærOpslået
04-04-2024Ansøgningsfrist
22-04-2024 -
Kæbekirurgisk afd. K søger lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator (SAK) til fast stilling
OUH Odense Universitetshospital, Odense | J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 20, Kælder, 5000 Odense C
LægesekretærOpslået
05-04-2024Ansøgningsfrist
21-04-2024