Region Syddanmark

Region Syddanmark

Beriderbakken 4, 7100 Vejle

Mod på nye udfordringer? Det Regionale Tarmscreeningssekretariat for Region Syddanmark søger ny medarbejder

Da vores kollega igennem mange år går på pension, søger vi en uddannet lægesekretær på fuld tid eller timetal efter aftalt per 1. februar 2020 til velfungerende team.

Trives du med en travl hverdag, er du dygtig og engageret, så er du måske vores nye kollega.

Du bliver en del af en gruppe på 17 sekretærer, hvoraf de 6 har base i Endoskopisk Afsnit. Sekretærerne i afsnittet arbejder i rul med forskellige opgaver, men har samtidig faste og mere specialiserede opgaver hver især.

Endoskopisk Afsnit

Endoskopisk afsnit er en del af Organ- og Plastikkirurgisk afdeling og er en effektiv, tværfaglig enhed hvor der udføres endoskopisk udredning og behandling af såvel elektive som akutte patienter. Aktiviteten udgør 6-7000 skopier pr år, fordelt på især gastroskopier og koloskopier En hovedopgave i Endoskopisk Afsnit er at sikre udredning af patienter for kræft i mavetarmkanalen, især tyk- og endetarm, indenfor pakkeforløbenes korte ventetider.

En del af aktiviteten udgøres af screeningsskopier af borgere med positiv undersøgelse for blod i afføringen i forbindelse med tarmkræftscreeningen.

Tarmscreeningssekretariatet

Det Regionale tarmsscreenings-sekretariat udgør en del af Endoskopisk Afsnittet.

I 2014 blev den nationale strategi for tarmkræftscreening udrullet og alle borgere mellem 50 og 74 år tilbydes at indgå i screeningen.

Det Regionale tarmscreenings-sekretariat er placeret ved Organ- og Plastikkirurgisk Afdeling, Vejle Sygehus og administrerer booking og indkaldelser til koloskopi på de fire af regionens sygehuse, som varetager screeningsskopier. Endvidere varetages registrering af ydelser og besvarelse af regionens screeningstelefon. Endelig er der overlap i opgaveløsningen til den endoskopiske enhed.

Hos os er fordelene

  • Mulighed for løbende kompetenceudvikling
  • Vi har ledende lægesekretær
  • Godt tværfagligt arbejdsmiljø og høj medarbejder- og patienttilfredshed
  • Godt socialt fællesskab

Opgaverne

De primære opgaver vil være:

  • Diverse registreringer for endoskopien og screeningssekretariatet, herunder kræftpakkeregistrering og registrering af udredningsretten
  • Booking af tider og indkaldelse af nyhenviste patienter og kontrolpatienter
  • Diverse administrative opgaver
  • Mange telefoniske henvendelser, som kræver venlig imødekommenhed og der vil forekomme spørgsmål af sygeplejemæssig karakter, som man kvalificeres til at varetage
     
    Der vil være fokus på indkaldelse og booking af nyhenviste patienter, idet afdelingen p.t. er i gang med en omstrukturering.
    Du skal påregne afløsning i patientmodtagelsen, og du kan forvente, at der over en periode på 6 måneder vil være omkring 8 vagter til kl. 18 i vores reception.

Din profil

Du er uddannet lægesekretær (ufravigeligt krav), er faglig dygtig og indstillet på løbende udvikling af dine kompetencer efter afdelingens behov. Desuden har du gode IT-kundskaber og kendskab til Cosmic vil være en fordel.
 
Som person er du:

  • Omhyggelig og serviceminded
  • Ansvarsbevidst og arbejder både selvstændigt og struktureret
  • Fleksibel og kan lide at arbejde med mange forskellige opgaver i en travl hverdag
  • God til at kommunikere med borgere, kolleger og samarbejdspartnere

Afdelingen

Organkirurgisk Afdeling har ca. 150 ansatte og er en dynamisk arbejdsplads med fokus på høj kvalitet og effektive udrednings- og behandlingsforløb (kræftpakkeforløb). Vi er en specialafdeling med særligt fokus på kræftbehandling. Blandt kerneopgaverne er udredning og kirurgisk behandling af de tre store kræftsygdomme: Tarmkræft, bryst- og hudkræft.


Hvis du vil vide mere
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Sandra Grib Christiansen på telefon 7940 5625 eller sandra.grib.christiansen@rsyd.dk
 
Ansøgningsfrist: Den 4. december 2019.  
Samtaler forventes afholdt den 11. december 2019 mellem kl. 13 og 15. 
 

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus
  • Kontaktperson
    Sandra Grib Christiansen
  • Adresse
    Beriderbakken 4, 7100 Vejle
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-02-2020
  • Regionens jobnr.
    209298
  • Quick-nr.
    384497
  • Indrykningsdato
    19-11-2019
  • Ansøgningsfrist
    04-12-2019 (udløbet)


  • Fakta

  • Arbejdssted
    Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus
  • Adresse
    Beriderbakken 4, 7100 Vejle
  • Kontaktperson
    Sandra Grib Christiansen
  • Stillingstyper
    Lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Fast ansættelse
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-02-2020
  • Regionens jobnr.
    209298
  • Quick-nr.
    384497
  • Indrykningsdato
    19-11-2019
  • Ansøgningsfrist
    04-12-2019 (udløbet)

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.