Sekretariatsfællesskabet Øre-Næse-Halsafdelingen og Øjenafdelingen søger uddannet lægesekretær til barselsvikariat
Vi søger en ihærdig, humoristisk og selvstændig kollega!Har du lyst til at være en del af en engageret sekretærgruppe, der arbejder med faglig kvalitet, tværfagligt samarbejde, høj grad af selvstændighed og har et godt, uformelt arbejdsmiljø? – Så har vi jobbet til dig.
Pr. 1. januar 2020 (eller snarest derefter), og minimum frem til 01.01.21 søger vi en uddannet lægesekretær mere til Øre-Næse-Halsholdet.
I ØNH har vi fokus på det gode patientforløb samt relationen mellem de fagpersoner, der involveres i dette. Her spiller lægesekretærerne en vigtig rolle. Sekretærarbejdet er kendetegnet ved stor ansvarlighed, travlhed og mange bolde i luften på samme tid – udfordringer hver dag. Sekretærgruppen løfter en bred palette af opgaver, der hele tiden udvikler sig i takt med, at nye initiativer sættes i søen. På afdelingen foregår ligeledes en del forskning, og også her har lægesekretæren en vigtig rolle.
Sekretariatsfællesskabet består af i alt 22 sekretærer, hvoraf de 8 primært arbejder på Øre-Næse-Halsafdelingen, og det er her, vi mangler en kollega mere. Du vil hovedsageligt skulle være i ØNH-ambulatoriet med vekslende arbejdsopgaver, som går på skift sekretærerne imellem, samt afløse på vores sengeafsnit. Derudover kan opgaver, der går på tværs af sekretariatet også komme i spil.
Den primære arbejdstid er som udgangspunkt i dagtid på hverdage, men enkelte "helligdagsvagter" i løbet af året kan forekomme. Den endelig arbejdstid frem mod Gødstrup er endnu ikke afklaret.
Om dig:
Du er:
- Uddannet lægesekretær (et ufravigeligt krav) og har en positiv tilgang til forandringer, der giver mening for det tværfaglige samarbejde i patientforløbene.
- En aktiv medspiller i udviklingen i sekretærgruppen, er fleksibel og har gode samarbejdsevner.
- Interesseret i nye opgaver, der også kan udvikle dine egne kompetencer og kvalifikationer.
- Trives med patientkontakt og god til at kommunikere mundtligt og skriftligt.
- Er ansvarlig, serviceminded og imødekommende.
- Kan arbejde selvstændigt og træffe egne beslutninger under givne rammer.
- Har IT- kompetencer på brugerniveau
Arbejdsopgaver og ansvarsområder:
- Skrive og registrere patientrelaterede notater.
- Indkaldelser af patienter til undersøgelse.
- Diverse receptionsopgaver, f.eks. modtagelse af patienter, telefonbetjening, indskanning, håndtering af korrespondance, prøvesvar m.m.
- Afløse på sengeafsnittet ved ferie/fravær.
- Erfaring med Bookplan og MidtEPJ.
- Mulighed for specialeopgaver afhængig af kompetencer og præferencer.
For mere information og spørgsmål er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Mette Lund Andreassen, på melanr@rm.dk eller telefon 2246 8029.
Løn og ansættelsesvilkår iht. gældende overenskomst. Ansættelse er betinget af tilfredsstillende børneattest.
Ansøgningsfrist: 15.12.19
Samtaler forventes afholdt: Uge 51
Du kan søge jobbet ved at klikke på ”søg job”. Vedhæft din ansøgning og dit CV.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Regionshospitalet Holstebro - Adresse
Lægårdvej 12A, 7500 Holstebro -
Kontaktperson
Mette Lund Andreassen - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Vikariat - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-01-2020 - Regionens jobnr.
20731 - Quick-nr.
385260 - Indrykningsdato
06-12-2019 -
Ansøgningsfrist
15-12-2019 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×