Dronning Ingrids Hospital søger en Lægesekretær / Nakorsat Allattaat til Klinisk Sekretariat
Dronning Ingrids Hospital søger en Lægesekretær / Nakorsat Allattaat til Klinisk Sekretariat
En stilling som Lægesekretær / Nakorsat Allattaat i Klinisk Sekretariatet, med primær funktion inden for medicinsk område, er ledige til besættelse 1. august 2020 eller efter aftale.
Sekretariatet er fagligt en meget bred arbejdsplads, hvor vi arbejder med samtlige medicinske og kirurgiske specialer. Sekretariat er organisatorisk placeret, som en del af Forløbskoordineringen på Dronning Ingrids Hospital.
Vi leder efter uddannet lægesekretær / Nakorsat Allattaat, der
- · Er fortrolig med at arbejde i EPJ, gerne kendskab til COSMIC og/eller MEDOS indenfor Medicinsk område
- · Kan bevare roen, også når tingene går stærkt
- · Har et godt sprogøre
- · Er glad, stabil og nem at arbejde sammen med
- · Er fleksibel og omstillingsparat
Det er en fordel, hvis du er dobbeltsproget, grønlandsk og dansk, men det er ikke en betingelse. Gode danskkundskaber er et krav.
Din arbejdstid vil være 40 timer / uge fra kl. 8 – 16 mandag til fredag. Derudover vil der være vagtordninger ca. hver 6. – 8. uge på søn- og helligdage.
Vi kan tilbyde:
- · En spændende og udfordrende arbejdsplads med rig mulighed for udvikling
- · Dækning af mangeartede specialer
- · Dygtige kollegaer
- · En aktiv personaleforening, der arrangerer sejlture, sammenkomster m.v.
Statsborgerskab
Såfremt du ikke er nordisk statsborger, gøres der opmærksom på, at ansættelsen er betinget af gyldig opholds- og arbejdstilladelse. Opholds- og arbejdstilladelse kan først ansøges ved aftalt ansættelse.
Løn og ansættelse
Løn- og ansættelsesvilkår, herunder ret til til- og fratrædelsesrejse og bohaveflytning, i henhold til den på tiltrædelsestidspunktet gældende aftale/overenskomst mellem Grønlands Selvstyre og pågældende forhandlingsberettigede organisation.
Bolig
Der vil til stillingen kunne anvises bolig efter gældende regler. Husleje og boligstandard kan variere, og der kan være ventetid på anvisning af permanent personalebolig.
Ansøgning
Ansøgning bilagt kopi af relevante bilag skal sendes i PDF-format gennem www.gjob.dk
Ansøgningsfrist: d. 22. juni 2020
Ansættelsessamtaler afholdes løbende
Kontakt
Information om stillingen kan indhentes ved Sofia Rossen på tlf. (+299) 34 46 48 eller på e-mail: SROS@PEQQIK.GL
Generelle oplysninger om løn og ansættelsesforhold kan desuden fås ved henvendelse til på e-mail: personale@PEQQIK.GL
Vi modtager kun ansøgninger i PDF-format.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
Fakta
- Arbejdssted
Grønlands Sundhedsvæsen -
Kontaktperson
Personale Afdelingen - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-08-2020 - Quick-nr.
392329 - Indrykningsdato
28-05-2020 -
Ansøgningsfrist
22-06-2020 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×