Lægesekretær til Dronning Ingrids Hospital, Nuuk
Er du vores nye lægesekretær, med patientkoordinerende opgaver? Psykiatrisk område på DIH søger en faglig dygtig, fleksibel og servicemindet lægesekretær pr 1. juli 2020
Du vil blive en del af et kollegialt fællesskab, hvor man også i andres fravær dækker opgaver af. Som Sekretær udfører du skrive- og administrative opgaver samt er tovholder på mange arbejdsgange der vedrører vores patientforløb i EPJ (COSMIC). Du vil som sekretær derfor arbejde tæt sammen med læger, psykologer og Regionssygehusene. Aktuelt står vi med en større opgave med en reimplementering af vores arbejdsgange og patient forløb i Cosmic, som du vil skulle deltage i. Sekretariatet fungerer også som reception for Psykiatriskområde du vil derfor komme i kontakt med mange mennesker i løbet af din arbejdsdag.
Vi leder efter en uddannet lægesekretær.
- Der kan arbejde hjemmevant på en computer
- Du må have erfaring fra at arbejde med EPJ, fordi du skal sikre arbejdsgange og dokumentation i patientforløb
- Du kan have erfaring med eller ønsker at være/blive superbruger dermed vejlede, underviser og introducere andre i brugen af EPJ (I SHV bruger vi COSMIC)
- Vi tænker at der er brug for at du er rolig, kan bevare overblikket og har flair for struktur.
- Du vil skulle varetage administrative arbejdsgange, udarbejde ledelsesinformation om aktivitet i området og udføre forfaldent kontor arbejde
- Du vil skulle sagsbehandle og eller videreekspedere indkommen post til rette sagsbehandler
- Du skal være patienter eller andre, der henvender telefonisk, gennem mail eller ved fremmøde behjælpelig
- Du vil være tovholder på klager over tvang og mødeaktiviteter
- Det er en fordel, hvis du er dobbeltsproget, grønlandsk og dansk samt har sprogøre, men det er ikke en betingelse.
Vi kan tilbyde:
- en spændende og udfordrende arbejdsplads med rig mulighed for personlig såvel som -kompetenceudvikling.
- en arbejdsplads hvor tværfaglig og teamarbejde er en nødvendighed
- dygtige, fleksible kolleger, der vægter et godt arbejdsmiljø højt
- Mulighed for at deltage i teamdage, undervisning og personalemøder MEDudvalg mm..
- en aktiv personaleforening, der arrangerer sejlture, sammenkomster m.v.
Såfremt du ikke er nordisk statsborger, gøres der opmærksom på, at ansættelsen er betinget af heygyldig opholds- og arbejdstilladelse. Opholds- og arbejdstilladelse kan først ansøges ved aftalt ansættelse.
Løn og ansættelse
Løn- og ansættelsesvilkår, herunder ret til til- og fratrædelsesrejse og bohaveflytning, i henhold til den på tiltrædelsestidspunktet gældende aftale/overenskomst mellem Grønlands Selvstyre og pågældende forhandlingsberettigede organisation.
Bolig
Der vil til stillingen kunne anvises bolig efter gældende regler. Husleje og boligstandard kan variere, og der kan være ventetid på anvisning af permanent personalebolig.
Tiltrædelse: 1 juli 2020
Ansøgning
Ansøgning bilagt kopi af relevante bilag skal sendes i PDF-format via www.Gjob.gl
Ansøgningsfrist: 18 juni 2020
Ansættelsessamtaler afholdes løbende
Kontakt
Information om stillingen kan indhentes ved Ledende overlæge Parnuna Heilmann på telefon:
+ 299 344572 +299 547 515
Ledende oversygeplejerske Ann Birkekær Kjeldsen på telefon: +299547516
Generelle oplysninger om løn og ansættelsesforhold kan desuden fås ved henvendelse på email: PERSONALE@PEQQIK.GL
Det Grønlandske Sundhedsvæsens organisationsplan:
https://www.peqqik.gl/Footerpages/Til-fagpersoner
Vi modtager kun ansøgninger i PDF-format.
Det Grønlandske Sundhedsvæsen er en røgfri arbejdsplads.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
Fakta
- Arbejdssted
Grønlands Sundhedsvæsen -
Kontaktperson
Personale Afdelingen - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-07-2020 - Quick-nr.
392379 - Indrykningsdato
28-05-2020 -
Ansøgningsfrist
18-06-2020 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×