Lægesekretær til professor og OMO afsnit
Er du blæksprutte og har lyst til at være med til at forme din stilling?
Har du lyst til at være sekretær for vores professor og for vores nye OMO-afsnit (afsnittet for Operation, Modtagelse og Opvågning)?
Så er Afdelingen for Bedøvelse, Operation og Opvågning måske din nye arbejdsplads.
Stillingen er en nyoprettet stilling, hvor sammensætningen af opgaverne er helt ny, da du ca. halvdelen af tiden skal være sekretær for professoren og den anden halvdel være sekretær på vores nyoprettede OMO-afsnit. Stillingen formes i tæt samarbejde med professoren, ledelsen af det nye OMO-afsnit samt den ledende lægesekretær og indebærer, at dit fremmøde veksler mellem funktionerne.
Kunne du tænke dig at
- Gøre en forskel for de dårligste patienter?
- Blive fagligt udfordret og udvikle dig?
- Have tæt kontakt med læger og plejepersonale
- Bruge din færdigheder som lægesekretær
- Være nøglepersonen i koordination af de studerende
- At have et bredt ansvarsområde, som både indebærer traditionelle lægesekretæropgaver, koordinatorfunktion, økonomi, administration af forskning m.m.
I vores afdeling er du som lægesekretær en meget vigtig del af et tværfagligt team. Du har et stort ansvar, og en arbejdsdag der er afvekslende, udfordrende og uforudsigelig.
Hos os er arbejdsdagen aldrig kedelig eller triviel, da du som sekretær for professoren altid har talrige bolde i luften og som lægesekretær for vores nyoprettede OMO-afsnit har mange forskellige administrative funktioner i forbindelse med patientens forløb før, under og efter operationen. Her kan det ene øjeblik være forrygende travlt - og det næste meget stille, det ved man aldrig, men en ting du kan være sikker på er, at vi er en spændende arbejdsplads.
Som lægesekretær for professoren kommer du bl.a. til at
- Være en solid støtte til professorens arbejde og opgaver, herunder kalender, aftaler og korrespondance
- Have overblik over forskningsmidlerne
- Assistere ph.d. studerende med afsendelse af breve til patienter og fx bestille diverse undersøgelser
- Assistere med opgaver i SP som fx udtræk af data samt opslag på patienter samt indhentning og bearbejdning af journaloplysninger
- Være ansvarlig for løn og timeregistrering af medarbejdere, der skal lønnes af fondsmidler
- Have ansvar for visse rejseafregninger, udlæg m.m.
- Hjælpe til med at vedligeholde forskningsafsnittets hjemmeside og anden kommunikation om forskningsaktiviteter
- Varetage mødeplanlægning og symposier incl. bestilling af forplejning og booking af lokaler
- Deltage i varetagelsen af forskningsdatabasen med publikationer, herunder indtastning og godkendelse af publikationer.
Som lægesekretær i OMO kommer du bl.a. til at beskæftige dig med
- Modtagelse af patienter i SP
- Diagnose-, ydelses- og efterregistrering i SP
- Arbejdslister og fejl i SP
- Op-time og funktioner i forhold til operations-flow
- Journalopslag i SP
- Røntgen og blodprøvebestilling
- Registrering og opdatering af patientinformation
- Bestille siddende og liggende transporter
- Bestilling af portør og kørsel
- Varebestilling samt -modtagelse i SAP.
Vi forventer, at du
- Har et vist kendskab til fakturering og økonomistyring
- Har flair for IT
- Er serviceminded og hjælpsom
- Er omstillingsparat
- Har et godt humør og let til smil.
Vi lægger stor vægt på
- Fleksibilitet
- Ansvarsbevidsthed
- Selvstændighed
- Faglig stolthed
- At du har let til smil.
Det er et krav, at du
- Er uddannet lægesekretær
- Er erfaren bruger af Sundhedsplatformen.
Vi tilbyder
- En spændende og afvekslende hverdag
- Gode kollegaer, der hjælper og passer på hinanden
- En levende arbejdsplads i stadig udvikling
- Mulighed for personlig udvikling
- Mulighed for indflydelse på egne opgaver og planlægningen af disse.
Løn-og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst.
Stillingen ønskes besat pr. 1. januar 2021.
Ønsker du yderligere oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Jette Glindø Eisenreich på tlf. 35 45 97 06 eller mobil 20 52 97 07.
Ansøgningsfrist er den 15. november 2020. Samtaler afholdes løbende.
Rigshospitalet er en røgfri arbejdsplads.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Rigshospitalet, Blegdamsvej - Adresse
Blegdamsvej 9, 2100 København Ø -
Kontaktperson
Jette Eisenreich - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-01-2021 - Regionens jobnr.
227521 - Quick-nr.
398984 - Indrykningsdato
27-10-2020 -
Ansøgningsfrist
15-11-2020 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×Andre job fra Region Hovedstaden der minder om dette
-
Lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator i Externa team, Afdeling for Øjensygdomme
Rigshospitalet, Glostrup | Valdemar Hansens Vej 1-23, 26 Glostrup
LægesekretærOpslået
05-04-2024Ansøgningsfrist
22-04-2024 -
Sekretær til Cytostatikaproduktionen på Herlev Hospital
Region Hovedstadens Apotek | Borgmester Ib Juulsvej 9, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
03-04-2024Ansøgningsfrist
26-04-2024 -
Afdeling for Medicinske Sygdomme på Herlev Hospital søger en frisk, engageret og uddannet lægesekretær/Sundhedsadministrativ koordinator
Herlev Hospital | Herlev Ringvej 75, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
10-04-2024Ansøgningsfrist
23-04-2024 -
NY visitationssekretær søges til lille selvstændigt team i Gastroenheden
Hvidovre Hospital | Kettegård Allé 30, 2650 Hvidovre
LægesekretærOpslået
25-03-2024Ansøgningsfrist
20-04-2024 -
Sundhedsadministrativ koordinator / lægesekretær til Afdeling for Patologi, Herlev og Gentofte Hospital
Herlev og Gentofte hospital | Borgmester Ib Juuls Vej 73, 2730 Herlev
LægesekretærOpslået
18-04-2024Ansøgningsfrist
16-05-2024