Lægesekretær til Akutmodtagelsen, 12 måneders barselsvikariat med mulighed for forlængelse
Vi synes selv, at vi har verdens bedste arbejdsplads med spændende, varierende og meningsfulde opgaver, og så skal vi have en baby, og derfor søger vi dig. Du skal hverken tage dig af baby eller babymor, men til gengæld baby-mors opgaver. Gør du det rigtig godt, så har vi en fast stilling til dig i det bedste akutte sekretærteam nord fra Kbh. Gennemsnitlig ansættelsestid på +14 år siger meget om, at her har vi et godt kollegaskab. Vi har et fantastisk samarbejde på tværs af faggrupper og vil meget gerne have dig med på holdet.
Hos os bliver du en del af en afdeling, som er i løbende udvikling. Vi er omstillingsparate og altid klar til at varetage håndteringen af akut syge patienter. Afdelingen bæres af ildsjæle, god humor og høj faglighed.
Om jobbet
Hos os er to dage ikke ens. Som lægesekretær bliver du en del af en sekretærgruppe på 50 personer, som i fællesskab løser følgende opgaver:
- Registrering og modtagelse af patienter
- Pasning af AKC-telefon – meldinger fra ambulancer etc.
- Centralvisitation, hvor vi modtager telefoniske meldinger om akutte indlæggelser fra praktiserende læger, speciallæger og 1813.
- Håndtering af akutte og elektive henvisninger
- Traume/akutkald
- FAST-track i skadesporet
Vi tilbyder
Du bliver en del af en stærk lægesekretærgruppe med høj faglighed, et fantastisk sammenhold og masser af humor. Vi passer på hinanden, og derfor er der også en grundig, individuel tilrettelagt introduktion af varierende varighed alt efter erfaring. Vi har fokus på både personlig og faglig udvikling med mulighed for videreuddannelse ifm. kompetenceudviklingsprogram for sekretærer indenfor akutområdet.
Faglige og personlige kompetencer
Vi leder efter dig, som:
- Er uddannet lægesekretær
- Er forandringsparat, opsøgende, serviceminded, udviklingsorienteret og som kan holde hovedet koldt i pressede situationer.
- Har flair for IT og finder det naturligt at arbejde med dette
- Er serviceminded og udviklingsorienteret
Vi arbjeder i skiftende vagter, herunder dag-, aften- og nattevagter samt i weekender og på helligdage.
Timeantallet ligger mellem 28-32 timer pr. uge
Ansøgning og samtale
Ansøgningsfrist er den 15. august 2021 kl. 12. Samtaler vil blive afholdt løbende.
Ansøgning og CV kan sendes via linket på siden.
Vil du vide mere?
Er du blevet nysgerrig efter at høre mere om vores spændende arbejdsplads, er du meget velkommen til at ringe eller skrive til:
Ledende lægesekretær Isabel Marslew, tlf. 4829 4606, isabel.marslew@regionh.dk
Udviklingssekretær Marianne Abild, tlf. 4829 5789, marianne.abild@regionh.dk
https://www.nordsjaellandshospital.dk/afdelinger-og-klinikker/akutafdelingen/Sider/default.aspx
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Nordsjællands Hospital - Adresse
Dyrehavevej 29, 3400 Hillerød -
Kontaktperson
Isabel Marslew - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Tidsbegrænset periode - Ugentlig arbejdstid
Deltid over 21 timer - Ansættelsens start
Snarest muligt - Regionens jobnr.
232988 - Quick-nr.
412118 - Indrykningsdato
22-06-2021 -
Ansøgningsfrist
15-08-2021 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×