Kollega med lyst og evne til sekretæropgaver søges til Lungemedicinsk Afdeling J
Selvstændige varierende opgaver, høj grad af inddragelse og et unikt mono- og tværfagligt samarbejde – lyder det som noget for dig?
En kollega går på barsel, og vi søger derfor en barselsvikar. Der er tale om et vikariat på 1 år på 37 timer ugentligt eller efter aftale. Vi ønsker stillingen besat pr. 1. december 2022 eller snarest.
Vi forestiller os, at du har en uddannelsesbaggrund som lægesekretær, professionsbachelor i offentlig administration, sundheds- og servicesekretær eller anden relevant uddannelse.
Opgaverne sidder lægesekretærer med i dag, og vi er overbeviste om, at den rette person med anden uddannelsesbaggrund også kan varetage jobbet efter god oplæring.
Lungemedicinsk Afdeling J
I Lungemedicinsk Afdeling J vægter vi fagligt engagement, fællesskabet og fælles løsninger på tværs af afdelingen, hvor vi sammen lykkes med kerneopgaven:
”At samarbejde tværfagligt om at skabe det bedste patientoplevede forløb gennem høj faglighed, fleksibilitet og medinddragelse”
Afdelingen varetager højt specialiseret behandling for hele Region Syddanmark, samt behandling af alle lungesygdomme i vores optageområde. Afdelingens målgruppe af patienter er: Akut udredning for lungecancer, avanceret behandling af kompliceret astma og åndenød, interstitielle lungesygdomme, kronisk obstruktiv lungelidelse og tuberkulose. Læs mere om afdelingen her.
Dit nye job
Du vil blive kollega med 10 velfungerende sekretærkolleger, hvor gruppen både er meget erfarne og nye i det lungemedicinske speciale. Sekretærerne er kendetegnet ved at være engagerede, for at trives godt og for at tage et stort ansvar i den daglige drift og i opgaveløsningen. Særligt trives sekretærerne med et unikt ligeværdigt tværfagligt samarbejde, graden af selvledelse og ansvar, samt varierende opgaver- og hverdag.
Sekretariatet er inddelt i 3 teams samt en sekretærfunktion i sengeafsnittet. De 3 teams er CFL (Center for lungeforandringer – primært udredning for lungekræft), SCILS (interstitielle lungesygdomme) og TAK (Tuberkulose, Astma og KOL). TAK teamet dækker sekretærfunktion i sengeafsnittet sammen med en ansat i sengeafsnittet.
Du vil primært skulle arbejde i TAK teamet, hvor du vil arbejde tæt sammen med 2-3 andre sekretærer. Alle sekretærer hjælper hinanden på tværs ved behov i det daglige, og samtidig har vi en koordineret driftsplan i forhold til team- og opgavefordeling.
Arbejdsopgaverne i TAK teamet omfatter alle funktioner inden for sekretærfaget, bl.a.: Indkaldelse/koordinering & booking, opfølgning på ambulatorieprogrammer og TGK-notater, kommunikation med patienter og samarbejdspartnere, registreringsopgaver m.m.
Udover at være team opdelt, så koordineres der dagligt i sekretariatet ift. fælles opgaver, og fokus på at alle når i mål.
Vi tilbyder også
- En afdeling og et arbejdsmiljø hvor der er fokus på trivsel og social kapital (tillid, retfærdighed og samarbejde). Humor og sociale arrangementer vægtes højt i afdelingen.
- En afdeling der kendetegnes ved et godt tværfagligt samarbejde, hvor alle faggrupper er ligeværdige.
- En afvekslende hverdag, hvor du som sekretær har varierende arbejdsopgaver og medindflydelse på opgavehåndtering og fordeling.
- Gode sekretærkollegaer, som vægter kvaliteten af deres arbejde højt
- Arbejdstiden i sekretariatet er mandag-fredag i tidsrummet 07.30-15.30 (fredag kl. 15.00), hvor det inden for dette tidsrum aftales individuelt konkrete arbejdstider.
- Flexordning.
Den rette person – er det dig?
Kan du se dig ind i ovenstående og værdier i OUH’s medarbejderskab, så er du måske lige det rette match til os.
Ansøgning, løn og ansættelse
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og aftales mellem relevante faglige organisationer og Region Syddanmark. Der vil være en prøvetid på tre måneder, hvis du kommer fra et ansættelsesforhold uden for Region Syddanmark.
Ansøgningsfristen er søndag den 23. oktober, og vi afholder samtaler tirsdag den 25. oktober 2022.
Er din nysgerrighed vakt?
Du er mere end velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Stina Hindsgavl Esbjerg, på tlf.: 2346 9088 eller på mail: stina.hindsgavl.esbjerg@rsyd.dk. Vi viser dig gerne rundt i afdelingen og tager gerne en uformel snak, hvis du er lidt i tvivl, om dette er noget for dig.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
OUH Odense Universitetshospital, Odense - Adresse
J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 87-88, 1. sal, 5000 Odense C -
Kontaktperson
Lena Maria Christensen - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-12-2022 - Regionens jobnr.
222652 - Quick-nr.
437698 - Indrykningsdato
29-09-2022 -
Ansøgningsfrist
23-10-2022 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×Andre job fra Region Syddanmark der minder om dette
-
Lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator søges til Øre-, Næse- og Halsafdelingen, Vejle og Middelfart Sygehus
Sygehus Lillebælt, Vejle Sygehus | Beriderbakken 4, 7100 Vejle
LægesekretærOpslået
08-04-2024Ansøgningsfrist
23-04-2024 -
Lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator til transplantations-sekretariatet, Nyremedicinsk Afd. Y, OUH
OUH Odense Universitetshospital, Odense | Kløvervænget 6, Indgang 93, 2. sal, 5000 Odense C
LægesekretærOpslået
03-04-2024Ansøgningsfrist
22-04-2024 -
Bookingsekretær til Kvindesygdomme og fødsler, Esbjerg Sygehus
Sydvestjysk Sygehus Esbjerg | Finsensgade 35, 6700 Esbjerg
LægesekretærOpslået
04-04-2024Ansøgningsfrist
22-04-2024 -
Kollega med lyst og evne til sekretæropgaver søges
OUH Odense Universitetshospital, Odense | J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 87-88, 1. sal, 5000 Odense C
LægesekretærOpslået
22-03-2024Ansøgningsfrist
21-04-2024 -
Fast fuldtidsstilling som Sundhedsadministrativ koordinator/Lægesekretær i Organkirurgi, Sygehus Lillebælt, Kolding
Sygehus Lillebælt, Kolding Sygehus | Sygehusvej 24, 6000 Kolding
LægesekretærOpslået
11-04-2024Ansøgningsfrist
24-04-2024