Delegeret QP'er til cytostatika produktionen på Rigshospitalet
Kræftpatienterne er afhængige af den livsvigtige medicin vi blander til dem.
Afdelingens teknikere producerer patientspecifikke kemo-behandlinger, som vi efterfølgende frigiver. Vi sikrer, at Kræftpatienter på Rigshospitalet og i Region Hovedstaden får den kemo-behandling, der er blandet specifikt til den enkelte. Det gælder både blandinger der indgives på hospitalet men også den behandling, der kan indgives i hjemmet hos patienten.
Din hverdag:
- Du kommer til at få en central rolle i videreudviklingen og efterlevelsen af GMP og GCP både lokalt i cytostatika produktionen og på tværs af cytostatika produktionerne i regionen.
- Du vil som QP i en større produktionsenhed få mange alsidige arbejdsopgaver i driften, så som at behandle ordinationer modtaget via Sundhedsplatformen (SP), frigive de færdigproducerede produkter samt være faglig support for produktionen.
- Derudover vil du i løbet at kort tid blive en del at et mindre team med ansvar for udstyr.
- Da vores arbejde er fyldt med succeskriterier, der bliver opfyldt i løbet af dagen, går du hjem med en god følelse i maven.
Om dig:
- Du evner at fungere som delegeret QP’er.
- Har erfaring med aseptisk produktion og kan derfor varetage mange forskelligartede GMP- og GCP-relaterede opgaver.
- Du er indforstået med, at mere end 50% af din arbejdsdag er direkte produktionsrelateret arbejde, så som godkendelse og bekræftelse af ordinationer i SP samt håndtering af kliniske forsøg.
- Har du ingen erfaring så fortvivl ikke. Du vil så komme igennem et 1-årigt oplæringsforløb, hvor du vil arbejde som QP-support og dermed bidrage aktivt til teamet under oplæringsperioden til delegeret QP’er.
Om os:
I øjeblikket er vi 13 akademikere, 25 produktionsteknikere og 6 hospitalsmedhjælpere.
Vi tilbyder et spændende og vigtigt job med en tværfaglig kontaktflade, hvor du vil være meget tæt på kræftafdelingerne på Rigshospitalet samt en del af landes øvrige kræftafdelingen, hvilket stiller krav til vores kompetencer.
- I teamet har vi det rigtig godt sammen. Vi er meget opmærksomme på god trivsel, hvor vi har det sjovt sammen og har stor empati for hinanden.
- Vi har også stor fornøjelse af at være sociale sammen udenfor arbejdet. Det gælder bare om at få de gode idéer og føre dem ud i livet.
- Der er tryghed i ansættelsen og mulighed for en god balance imellem arbejds- og familielivet.
- Vil du se en video fra vores produktion så Se med her
Fakta:
Har du en kandidat i Farmaci, Kemi, Biologi eller lign. kan du søge stillingen.
Stillingen er på 37 timer ugentligt med betalt frokostpause.
Arbejdstiderne ligger indenfor følgende tidsrum:
- Mandag – fredag: 6:45-16:00
- Lørdag – søndag: 9:00-14:00
Vi er en afdeling, der dækker alle 365 dage af året for altid at kunne være der, når patienten på afdelingen har brug for os. Derfor vil der indgå weekendvagter med en frekvens på 4-8 uger samt ca. 2 helligdagsvagter om året.
Vi har flexordning, hvilket giver mulighed for afholdelse af flexfri efter aftale.
Arbejdsadressen er Esther Møllers Vej 2, 2100 København Ø.
Apoteket kan tilbyde fordelagtig Massageordning, Regionens Feriehuse, Kunstforening, Motionsfaciliteter, samt en god pensionsordning.
Løn og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst med PharmaDanmark.
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er den 16. april 2024. Der vil løbende blive holdt samtaler. Ansættelse pr. 1. maj 2024 eller snarest muligt herefter.
Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om jobbet er du velkommen til at ringe til afdelingslederne Fatmeh Ghazali på 35451830 eller Henrik Bjerring på 35450459.
Tjek Apoteket ud på www.apoteket-regionh.dk
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
Region Hovedstadens Apotek - Adresse
Marielundvej 25, 2730 Herlev -
Kontaktperson
Fatmeh Ghazali - Stillingstype
Farmaceut - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-05-2024 - Regionens jobnr.
255378 - Quick-nr.
461295 - Indrykningsdato
22-03-2024 -
Ansøgningsfrist
16-04-2024 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×