Region Midtjylland

Plastik- og Brystkirurgi

Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N

2 årig projektstilling som ledende lægesekretær i nyoprettet bookingenhed, Plastik- og Brystkirurgi, AUH

Søger du nye udfordringer og er du klar på at forme en nyoprettet stilling, til gavn for medarbejder og patienter? 

I Plastik- og Brystkirurgi har vi øget fokus på patientforløb og derfor har vi oprettet en spændende og udfordrende stilling som ledende lægesekretær til vores nyoprettede OP-bookingenhed pr. 1. juli 2024.  

I 2023 havde Plastik- og Brystkirurgi ca. 22.000 ambulante patientkontakter, foretog 9.200 operationer, så selv om vi er en mindre afdeling, har vi et stort patient flow. Vi har forløbsansvar for både brystkræft og modermærkekræft og dertil understøtter vi alle kirurgiske afdelinger i Region Midt og Nord med behov for plastikkirurgiske rekonstruktion med vævslapper og transplantater, både subakutte og elektive forløb og mange andre kategorier.

Vores booking opgave er kompleks med stor diversitet i behandlingen og med mange samarbejdende afdelinger i og udenfor AUH. Vi vægter gode relationer og at vi lykkedes sammen på tværs.

Stillingen er til dig, der vil gøre en forskel, tage ansvar og gå forrest med udvikling og forbedringer, og som kan se kreative og innovative løsninger af opgaverne. Du skal have lyst til tæt samarbejde med de øvrige funktionsledere i afdelingen og løse opgaven sammen med funktionsledelsen på operationsgangen.

Dine opgaver

  • Varetage den daglige ledelse af bookingenheden
  • Har lyst til og interesse i at arbejde med dataunderstøttet booking på OP
  • Kan sikre optimal drift af vores 27 ugentlige OP-lejer, så lejerne udnyttes bedst muligt under de givne omstændigheder og under hensyn til en god kultur på operationsgangen.
  • Arbejde i tæt samarbejde med alle fagprofessioner og sammen sikre det gode patientforløb på OP.
  • Bidrage til prioritering af opgaver i om omkring OP, Booking- og Visitationsenheden.  
  • Tage ansvar for uddannelse og udvikling af bookingenheden.
  • Har det overordnet ansvar for bookingenhedens arbejdsplan.
  • Har det overordnet ansvar for optimal lejeudnyttelse.
  • Indgå i driften ved behov.

Din personlige profil

  • Har relationelle kompetencer, og er god til at etablere relationel koordinering såvel internt i Afdelingen og eksternt med vores samarbejdspartnere.   
  • Opmærksom og omsorgsfuld leder, som gennem tillidsfuld og anerkendende dialog, arbejder visionært sammen med dit team.
  • Trives med forandringer og formår at inddrage dine medarbejdere i disse
  • Lyttende, reflekterende og medinddragende.
  • Anvender åben dialog samt en synlig og anerkendende ledelsesstil.
  • Er udviklingsorienteret, nytænkende, dynamisk og engageret.
  • Prioriterer trivsel og udvikling i teamet.
  • Kan sætte en tydelig retning.
  • Er nysgerrig på afdelingens og AUHs strategiske retning og derved bidrage til sammenhængende ledelseskræfter.

Din faglige profil

  • Har relevant uddannelse og er uddannet lægesekretær
  • Gerne ledererfaring
  • Erfaring med OP-booking
  • Har interesse og forståelse for arbejde med data, overholdelse af udredningsret og behandlingsgaranti

Vi kan tilbyde dig et spændende og udfordrende job i en dynamisk afdeling under udvikling, hvor du kan være med til at sætte dit præg på fremtiden. Vi tilstræber at give alle patienter den bedste behandling i et imødekommende, engageret og samarbejdende miljø på tværs i afdelingen.

Plastik og Brystkirurgi består af et sengeafsnit, en plastikkirurgisk- og en brystkirurgisk klinik og dertil et patienthotel. Afdelingen har dertil satellitfunktion i Gødstrup (plastikkirurgi).

Plastik og Brystkirurgi bidrager med kirurgi i patientforløb i samarbejde med alle øvrige kirurgiske afdelinger og varetager patientforløb for især patienter med brystkræft, maligne melanomer, hudkræft, større decubitus, hoved-halscancer og MWL. Afdelingen har lands- og landsdelsfunktion for avanceret brystkræft og varetager ca. 15 højtspecialiserede områder.

Stillingen er på 37 timer.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.

Du er velkommen til at ringe til chefsygeplejerske Jesper Skyttehave Rytter på tlf.: 4015 7496 eller cheflæge Birgitte Kiil på tlf.: 9243 2569 og høre nærmere om stillingen.

Din ansøgning skal være os i hænde senest den 17. maj 2024.

Ansættelsessamtaler finder sted den 21. maj 2024. 

 

 


Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

  • Fakta

  • Arbejdssted
    Aarhus Universitetshospital
  • Kontaktperson
    Jesper Skyttehave Rytter
    jesper.rytter@auh.rm.dk
    4015 7496
  • Adresse
    Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N
  • Stillingstyper
    Ledende lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Tidsbegrænset periode
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-07-2024
  • Regionens jobnr.
    56211
  • Quick-nr.
    462338
  • Indrykningsdato
    23-04-2024
  • Ansøgningsfrist
    17-05-2024


Søg jobbet
  • Fakta

  • Arbejdssted
    Aarhus Universitetshospital
  • Adresse
    Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N
  • Kontaktperson
    Jesper Skyttehave Rytter
    jesper.rytter@auh.rm.dk
    4015 7496
  • Stillingstyper
    Ledende lægesekretær
  • Ansættelsesform
    Tidsbegrænset periode
  • Ugentlig arbejdstid
    Fuld tid
  • Ansættelsens start
    01-07-2024
  • Regionens jobnr.
    56211
  • Quick-nr.
    462338
  • Indrykningsdato
    23-04-2024
  • Ansøgningsfrist
    17-05-2024

Du er ikke logget ind

For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?

Ja, tak! Opret bruger ×
På baggrund af dette job

Del jobbet "2 årig projektstilling som ledende lægesekretær i nyoprettet bookingenhed, Plastik- og Brystkirurgi, AUH"

×

Sundhedsjobs

Sundhedsjobs.dk er en portal, der samler alle regionernes stillingsopslag i sundhedssektoren. Portalen drives af Danske Regioner og de 5 regioner i fællesskab.