Kollega med lyst og evne til sekretæropgaver søges
Selvstændige og varierende opgaver, medinddragelse og et unikt mono- og tværfagligt samarbejde – lyder det som noget for dig?
Er du uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator og kan se dig ind i ovenstående, så er du måske vores nye kollega i Lungemedicinsk Afdeling J.
Der er tale om en fast stilling på 30-37 timer. Vi ønsker stillingen besat pr. 1. juni 2024 eller efter aftale.
Dit nye job:
Du vil blive kollega med 8 velfungerende sekretærkolleger, både erfarne og nye i det lungemedicinske speciale.
Sekretærerne er kendetegnet ved at være engagerede, for at trives godt og for at tage et stort ansvar i den daglige drift og i opgaveløsningen. Særligt trives sekretærerne med et unikt ligeværdigt tværfagligt samarbejde, graden af selvledelse og ansvar, samt varierende opgaver- og hverdag.
Sekretariatet er inddelt i tre enheder samt en sekretærfunktion i sengeafsnittet. De tre enheder er CFL (Center for lungeforandringer – primært udredning for lungekræft), SCILS (interstitielle lungesygdomme) og TAK (Tuberkulose, Astma og KOL).
Vi har arbejdet henimod, at sekretærerne er tilknyttet flere enheder, hvilket har været givende i den samlede opgaveløsning, i samarbejdet og ikke mindst trivslen. Vi gør meget ud af at undervise vores kolleger i alle faggrupper, så vi minimerer fejl.
Du vil i denne stilling have primær tilknytning til CFL-enheden, og arbejdsopgaverne her omfatter alle funktioner inden for sekretærfaget. Der vil bl.a. være registrering, indkaldelse af patienter via telefonisk kontakt, booke diverse undersøgelser, deltagelse i MDT-konferencer, have overblik over de forskellige undersøgelser og programmer og dagligt være i kontakt med andre afdelinger på OUH.
Derudover er kræftpakkeforløb et spændende område, da alting bliver gjort nu og her. Vores kræftpatienter er ofte i krise, så det kræver, at du er god til at rumme denne patientgruppe. Samtidig føler du også, at du aktivt er med til at gøre patientens forløb så gnidningsfrit som muligt. Især da du også har telefonisk kontakt med dem som det første.
Så hvis du godt kan lide registrering, deadlines, en afviklingsliste, der bliver håndteret fra dag til dag, et rigtig godt tværfagligt samarbejde og en arbejdsgang, hvor du som lægesekretær er en kæmpe brik i at få puslespillet til at hænge sammen i patientforløbet, så er stillingen lige noget for dig.
Det er et ufravigeligt krav, at du har en uddannelsesbaggrund som lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator, og du må derudover meget gerne have kendskab til EPJ SYD.
Vi tilbyder også:
- En afdeling og et arbejdsmiljø, hvor der er fokus på trivsel og social kapital (tillid, retfærdighed og samarbejde). Humor og sociale arrangementer vægtes højt i afdelingen.
- En afdeling, der kendetegnes ved et godt tværfagligt samarbejde, hvor alle faggrupper er ligeværdige.
- Et sekretariat med gode kolleger, der altid står klar til at hjælpe.
- En afvekslende hverdag, hvor du som lægesekretær har varierende arbejdsopgaver og medindflydelse på opgavehåndtering og -fordeling.
- Gode sekretærkollegaer, som vægter kvaliteten af deres arbejde højt.
- Flexordning.
- En koordineret driftsplan i forhold til team- og opgavefordeling med særligt fokus på, at alle når i mål.
- Et grundigt introduktionsprogram.
Arbejdstiden i sekretariatet er mandag-fredag i tidsrummet 07.30-15.15 (fredag kl. 15), hvor der inden for dette tidsrum individuelt aftales konkrete arbejdstider.
Den rette person – er det dig?
Kan du se dig ind i ovenstående og værdier i OUH’s medarbejderskab, så er du måske lige det rette match til os.
Ansøgning, løn og ansættelsessamtaler
Når du sender en motiveret ansøgning, så husk samtidig også at sende dit CV og uddannelsesbevis på din relevante uddannelse.
Du skal være opmærksom på, at vi indhenter referencer, hvis vi vælger at indstille dig til stillingen.
Ansøgningsfristen er den 21. april 2024, og vi forventer at holde samtaler d. 24. april 2024 i tidsrummet 9.00-12.00.
Løn og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst og aftales mellem relevante faglige organisationer og Region Syddanmark. Der vil være en prøvetid på tre måneder, hvis du kommer fra et ansættelsesforhold uden for Region Syddanmark.
Er din nysgerrighed vakt?
Du er mere end velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Stina Hindsgavl Esbjerg, tlf.: 23469088 eller på mail: stina.hindsgavl.esbjerg@rsyd.dk. Vi viser dig gerne rundt i afdelingen og tager en uformel (fortrolig) snak, hvis du er lidt i tvivl om, om dette er noget for dig.
-
Jobbet er udløbet...
- Føj til favoritter
- Læs om regionen
Fakta
- Arbejdssted
OUH Odense Universitetshospital, Odense - Adresse
J.B. Winsløws Vej 4, Indgang 87-88, 1. sal, 5000 Odense C -
Kontaktperson
Berit Kaja Børgesen - Stillingstyper
Lægesekretær - Ansættelsesform
Fast ansættelse - Ugentlig arbejdstid
Fuld tid - Ansættelsens start
01-06-2024 - Regionens jobnr.
228565 - Quick-nr.
461269 - Indrykningsdato
22-03-2024 -
Ansøgningsfrist
21-04-2024 (udløbet)
Du er ikke logget ind
For at kunne oprette en jobagent på baggrund af dette job skal du først logge ind. Vil du logge ind nu?
Ja, tak! Opret bruger ×Andre job fra Region Syddanmark der minder om dette
-
Steno Diabetes Center Odense (SDCO) søger effektiv vagtplanlægger til ny central funktion
OUH Odense Universitetshospital, Odense | Indgang 112, 5. sal, Kløvervænget 10, 5000 Odense C
LægesekretærOpslået
19-04-2024Ansøgningsfrist
30-05-2024 -
Telefonist til Informationen
Sydvestjysk Sygehus Esbjerg | Finsensgade 35, 6700 Esbjerg
LægesekretærOpslået
26-04-2024Ansøgningsfrist
10-05-2024 -
Lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator til Ortopædkirurgisk afdeling, Esbjerg Sygehus/Grindsted Sygehus
Sydvestjysk Sygehus Esbjerg | Finsensgade 35, 6700 Esbjerg
LægesekretærOpslået
22-04-2024Ansøgningsfrist
17-05-2024